Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday 5 June 2014

Bahagia la wahai dikau..

Perasaan ini terlalu memendam..
Hari-hari memerhati keadaan mu di kejauhan..
Mendengar celoteh mu setiap kali jumpa..
Terkadang aku diam mendengar & menghayati..
Terkadang aku juga turut berkongsi ceritaku sama..

Senyuman ku tampak ikhlas..
Jauh di sudut hati, hanya ingin membahagiakan mu..
Walau senyuman sahaja yg mampu ku beri..
Cukup la kira nya saat & tika ini..
Kau merasa sedikit gembira,leka dari masalahmu yg menanti..

Aku tak mampu melupakan mu..
Mesti semua di dunia meminjamkan kekuatan..
Memberi kata2 semangat..
Cuma Dia mampu menguatkan hatiku..
Meneruskan hidup tanpa laluan yg jitu..

Sungguh aku tiada tujuan..
Aku tidak meletak sebarang harapan..
Hatiku cukup sudah menerima sang adam dlm hidupku..
Mungkin kini fokus ku bkn di situ lagi..


Semoga kau bahagia dengan kehidupan mu kini.. :)

https://pradiskavindy.files.wordpress.com/2012/06/menangis.jpg

No comments:

Post a Comment