Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday 12 June 2014

Wahai Ayahanda

Assalamualaikum..

Harini Cik Bell bangun dengan perasaan ingin menamatkan apa yang bermula..dan bermula apa yang perlu..
Se awal pagi dah terlihat kehadiran pemuisi yang berkarya dengan hati,jiwa dan segala perit jerih perjalanan hidup beliau..
Cik Bell yakin ramai yang mengenali beliau, Fynn Jamal yang teguh hati nya..padu jiwa nya..kental bersama suami dan anak tercinta..Tapi dalam banyak-banyak lagu atau puisi Fynn Jamal, lagu Biar yang paling menyentuh hati Cik Bell..Paling banyak meninggal kan kesan dalam hati Cik Bell, yang jauh dari ayah tercinta..
Kalau readers nak dengar boleh semak entry sebelum ni yang Cik Bell pos, dedikasi khas untuk ayah Cik Bell..


Abah,
Adik minta maaf untuk segala khilaf adik selama ni..Adik tahu adik bukan la anak yang baik, anak harapan abah macam yang lain-lain..Adik minta maaf untuk semua kesusahan yang abah perlu tanggung selama menjaga adik..
Adik tak mampu untuk menjaga abah sekarang..Perjalanan adik masih jauh,dan adik sendiri belum mampu untuk menjaga diri sendiri..
Walau sesiapa yang hadir, kasih sayang abah tetap no 1 di hati adik selain emak..I love both and thanks for giving me chances to know this beautiful story life of our family.
Abah dah buat sehabis baik untuk menjaga anak-anak abah, menjadi ibu & abah untuk kami..
Adik tak mampu untuk berkata walau secebis perkataan terima kasih krn adik belum selayaknya mengucap kan perkataan-perkataan itu.
Walau ke mana kaki ini melangkah, nama mu akan ku pahat kukuh dalam hati ini..Akan ku sebarkan virus kasihmu ke seluruh yg mengenaliku..Supaya mereka tahu kuatnya cintamu untuk anak-anak mu yang selama ini tidak kami sedari..
Adik

No comments:

Post a Comment