Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 14 January 2014

Tabah..

Assalamualaikum & Have A Great Day All...

Hari ni Cik Bell nak tulis artikel ni khas tuk kawan CB, miss Z..
U know who U are.. :)

Semalam kawan CB ada bagitau dia takut hadapi hari esok..hari dia pulang ke rumah..
Its ok my dear.. I also took 5 years to wipe my tears away..even though it's still running out until today everytime I talked or remember about her.. Alhamdullilah, it's only running out in my heart..


Terima kasih untuk kawan-kawan aku yang sentiasa ada dengan aku sampai sekarang..diaorang la bestfriends aku sekarang..dan aku bangga untuk kata mereka berdua, Cik Pa dan Cik Rara masih dan akan terus jadi bestfriends aku dunia akhirat..dan aku tak malu untuk tunjuk kat semua orang whose they are.. :)

Aku tahu kau akan baca ni..Memang susah untuk kita lupa dari fikir dan terkenang bila kita tengok apa-apa sahaja yang ada depan mata kita yang berkaitan beliau kan..Tapi itu lebih baik dari kita terlupa dan kenangan itu terus hilang dari ingatan kita..

Keluarlah, jumpa kawan-kawan dan saudara mara..berborak dan luangkan masa dengan mereka..Carila seorang rakan/sahabat atau sesiapa sahaja yang boleh kita pinjam sedikit keriangan dia untuk kita teruskan hari-hari kita..

Aku juga ada seorang kawan istimewa..yang banyak tolong aku..kuatkan semangat aku bila aku perlukan semangat tu 7 tahun lepas untuk face SPM..Even kami tak dapat teruskan hubungan itu, but he, makcik and his siblings really make my spirit until what U see me now..Kau yang aku kira dah semakin matang usia bila ditimpa ujian ni, lagi kuat dari aku yang pernah hadapi dulu..Tak salah kita bercerita dan berkongsi..dunia ini untuk semua,kita punya hak untuk berkongsi dengan orang lain yang kita rasa boleh..jangan takut untuk keluar, jangan takut untuk bercerita dan jangan takut untuk ingat beliau..


Anak-anak buah kau pun mesti tak nak tengok makcik diaorang menangis..luangkan lah masa untuk dieorang yang selama ni banyak kau habiskan untuk beliau..ayah kau, yang selama ni mungkin masa nya kau curi untuk beri lebih perhatian untuk beliau..adik kau yang mungkin kadang-kadang kau terlupa dia berhak dapat perhatian seorang kakak..abang-abanag dan kakak ipar kau, yang kau boleh kongsi rasa suka dan duka yang selama ni kau pendam sebab tak mahu beliau susah hati..Our road journey is still long..... (^_^)




No comments:

Post a Comment